Købsvilkår
Velkommen til Myori Nordic AB, en svensk virksomhed grundlagt i 2004 med lager i Göteborg og kontor i Malmø.
Her finder du spændende, unikke og smarte produkter af højeste kvalitet.
Med venlig hilsen
Filip Gahnström adm. direktør, Myori Nordic
Dine fordelagtige vilkår – Vi stræber efter at du altid skal have en positiv oplevelse som kunde. Her fortæller vi dig alt om hvordan det fungerer når du handler på Myori Nordic . Du har altid 30 dages åbent køb.
Myoris ordrehåndtering / Din bestilling – Din ordre pakkes og forlader vores lager som regel inden for 24 timer. Bestillinger modtaget inden kl. 14 forlader lageret samme dag. Vi håber, at du bærer over med os, hvis der skulle opstå uforudsete hændelser og i ekstra intensive perioder såsom inden jul eller i forbindelse med store kampagner. Med dine varer får du samtidig en følgeseddel med.
Betalingsmetoder – Du kan betale med kreditkort (Visa, MasterCard og American Express) og faktura.
Faktura – Din faktura sendes via e-mail, når pakken har forladt lageret. Fakturaadresse og leveringsadresse skal altid være den samme, når du vælger at betale med faktura. Følger en følgeseddel med dine varer.
Kundeservice – Myori kundeservice er der for dig! Du er altid velkommen til at sende e-mail til vitadora@myori.dk hvis du har spørgsmål eller kommentarer. Vi vil kontakte dig indenfor 48 timer. Eller ring på 70 333 999
Forsendelser
Land og valuta – Følgende lande har deres egne hjemmesider, hvor du betaler i lokal valuta: Danmark, Finland, Norge og Sverige. Bemærk, at det ikke er muligt at sende varer over grænserne. Vi leverer ikke til Grønland eller Færøerne.
Leveringstid
Leveringstiden er 2-3 arbejdsdage fra pakken forlader Myori Nordics lager i Göteborg, indtil den når distributørens udleveringssted. Afhængigt af det leveringsalternativ, du har valgt, estimeres leveringstiden for de forskellige muligheder, som vises i kassen.
Vi bestræber os på at levere din ordre inden for de angivne tidsrammer, men nogle gange kan leveringen tage længere tid på grund af uventede begivenheder. Ved forsinkelse af leveringen kan du kontakte os, så vi kan hjælpe med at lokalisere din ordre.
Ved eventuelle forsinkelser informerer Myori Nordic, hvis muligt, om en ny forventet leveringstid. Hvis en eventuel forsinkelse er af væsentlig betydning for dig, har du altid ret til at annullere købet.
Lad os vide så hurtigt som muligt, hvis det er særligt vigtigt for dig at modtage varen inden en bestemt dato.
Ordrebekræftelse – Når du lægger din ordre via hjemmesiden, vil du se et billede medbekræftelse med dit ordrenummer og det samlede ordrebeløb.
Leveringsgebyr – Eventuelle leveringsomkostninger til din ordre bliver vist ved kassen og ordrebekræftelse.
Moms – Alle priser er inklusive moms uanset hvilket land du har valgt. Derfor er den pris du ser, den pris du betaler.
Uafhentede pakker – Din vare vil som regel ligge hos transportøren i 14 dage efter ankomstdagen. Derefter sendes den tilbage til os.
30 dages åbent køb – Prøv produktet hjemme hos dig selv før du beslutter dig for at købe det. Ønsker du at returnere produktet skal du ansøge om at gøre en retur inden for 30 dage fra den dag du modtog din pakke.
Den nemmeste måde at gøre dette er at ringe til vores kundeservice. Derefter skal vi at modtage din returvare inden for 14 dage. Hvis du foretager returnering på grund af en defekt vare, betaler vi afgiften for returfragten.
Er det fordi du fortryder dit køb, betaler du selv returfragten på 100 kr.
Returer – Meddel os inden for 30 dage fra modtagelsen at du vil returnere din vare. Vi sender dig en returlabel som gør håndteringen af din retur mere sikker. Hvis du sender den selv, er det dig som kunde som har ansvaret for varerne indtil de når Myori. Defekte produkter skal returneres i samme stand som de blev modtaget i; se informationen om reklamation. Kontakt vores kundeservice på tlf 70 333 999 eller send en e-mail til vitadora@myori.dk, hvis du har spørgsmål vedrørende returnering. Returomkostninger er p.t. 100 kr pr. pakke når du bruger vores returlabel. Omkostningen for din retur kommer på en separat faktura efter at vi har håndteret din returnering. Hvis du har brugt varen mere end hvad anses nødvendigt for at fastslå varens funktion og egenskaber, vil vi debitere et gebyr for værdiforringelse.
Returadressen er:
MYORI NORDIC AB
Mediavägen 4
SE-438 91 LANDVETTER
Sweden
MYORI NORDIC AB
Mediavägen 4
SE-438 91 LANDVETTER
Sweden
Fortrydelsesret – Som privatperson har du ifølge salgsloven 14 dages fortrydelsesret. Myori tilbyder hele 30 dage som en ekstra service til dig. Afprøv din vare hjemme og hvis du ikke vil beholde den, kan du returnere den inden for 30 dage. Varen skal sendes tilbage i original emballage sammen med alle varens bestanddele inklusiv alle manualer. Vi kan ikke tilbagebetale penge for forbrugsvarer såsom parfumer, undertøj, hygiejneprodukter, CD´er, videoer og DVD'er, hvis emballagen er brudt.
Reklamation – Myori følger købelovens reklamationsret, hvilket betyder, at du har to års reklamationsret efter at du har modtaget varen. Dette forudsætter, at du har fulgt alle vedligeholdelsesrådene og at normal pleje overholdes.
Hvis du vil reklamere en vare, skal du kontakte vores kundeservice, som hjælper dig med din reklamation. Du vil derefter blive bedt om at fremlægge fotografier af fejlen/den defekte vare, hvor fejlen er tydelig og synlig.
Vi vil så sende en forudbetalt returlabel til dig. Når vi har modtaget den reklamerede vare, undersøger vi fejlen. Vær venlig at kontakte kundeservice på tlf 70 333 999 for spørgsmål vedrørende reklamationer og returneringer. Eller send en e-mail til vitadora@myori.dk
Tilbagebetaling – Når vi har modtaget besked om retur betaler vi pengene tilbage inden for 14 dage. Hvis du har betalt med kort, vil beløbet blive tilbagebetalt på kortet. Hvis du ønsker at få pengene udbetalt på en anden måde, kan du kontakte vores kundeservice på tlf 70 333 999 eller du kan sende en email til vitadora@myori.dk. Ved tilbagebetaling justerer vi for eventuelle returomkostninger.
Personlige oplysninger
På Myori værner vi om at beskytte dit privatliv og vi bestræber os altid på at sikre vores kunders persondata på et højt niveau (f.eks. vil vi aldrig sælge dine personoplysninger til et andet selskab). De personoplysninger vi indsamler på Myori, bruges til at håndtere ordrer/ køb, kundeservice, samt for at gennemføre arrangementer eller konkurrencer. Her nedenfor kan du læse om hvorfor vi har brug for dine personoplysninger:
- Opfyldelse af købsaftalen. Denne indsamling af dine personoplysninger er påkrævet for at opfylde vores forpligtelser i henhold til købsaftalen. Hvis oplysningerne ikke gives, kan vores forpligtelser ikke opfyldes, og vi er derfor tvunget til at afvise dit køb. Vi opbevarer dine persondata indtil købet er gennemført (inklusive levering og betaling) og derefter i 36 måneder for at kunne håndtere eventuelle klager og garantier
- For at kunne opfylde virksomhedens juridiske forpligtelser. Denne indsamling af dine personoplysninger er obligatorisk ifølge lovgivningen. Hvis oplysningerne ikke gives, kan vores juridiske forpligtelse ikke opfyldes, og vi er derfor tvunget til at afvise dit køb. Dine persondata opbevares i 36 måneder efter det at købet er gennemført.
- For at kunne håndtere kundeservice spørgsmål. Berettigede interesse Behandlingen er nødvendig for at imødekomme både vores og din berettigede interesse i at håndtere spørgsmål relaterede til kundeservice. Persondata opbevares indtil kundeservice-spørgsmålet er afsluttet (dog længst i 36 måneder).
- At udføre og styre deltagelse i konkurrencer og/eller arrangementer. Berettigede interesse. Behandlingen er nødvendig for at imødekomme både vores og din berettigede interesse i at håndtere din deltagelse i konkurrencer og/eller arrangementer. Dine persondata opbevares i den tid som arrangementet/konkurrencen foregår.
- For at kunne håndtere specielle tilbud og fordele til dig som kunde. Oprettelse af dine personlige tilbud og generelle tilbud, tilpassede nyheder, produktanbefalinger, inspiration og fordele. Dine persondata gemmes, indtil dit medlemskab slutter. Du kan nemt afmelde dit medlemskab her.
Det er vigtigt, at du har læst og forstår sikkerhedspolitikken og føler dig sikker i vores behandlingen af dine personoplysninger. Du er altid velkommen til at kontakte os hvis du har spørgsmål vedrørende vores behandling af dine persondata.
Bestil – Myori tager forbehold for udsolgte varer, prisændringer og eventuelle fejl. Vi gør opmærksom på, at det kan være vanskeligt at gengive farver ordentligt på billeder.
Ansvar – For at købe på Myori, skal du være over 18 år og forstå de betingelser, der gælder for samhandelen med Myori. Myori er underlagt de gældende love og regler om produktansvar i Danmark og EU.
Tvist– Eventuelle tvister og søgsmål skal afgøres af danske domstole i.h.t. dansk ret.
Kundeservice – Hvis du har spørgsmål eller brug for hjælp er du velkommen til at sende e-mail til vitadora@myori.dk eller ring på 70 333 999
Levering
Køb før kl 14 afsendes samme dag
Kundeservice 8 - 15
Find svar på dine spørgsmål
Prøv derhjemme
30 dages returret
Sikker betaling
Betale med Avarda
Levering
Køb før kl 14 afsendes samme dag
Kundeservice 8 - 15
Find svar på dine spørgsmål
Prøv derhjemme
30 dages returret
Sikker betaling
Betale med Avarda