Købsvilkår
Velkommen til Vitadora, en del af Myori Nordic AB. Vi er en svensk virksomhed, som blev grundlagt i 2004, med et lager i Gøteborg og kontor i Malmø.
Hos os finder du spændende, unikke og smarte produkter af høj kvalitet.
Med venlig hilsen
Filip Gahnström CEO, Myori Nordic AB
Dine gavnlige vilkår
Vores ambition er at du altid skal være tilfreds som kunde. Derfor har du altid 30 dages åbent køb, når du bestiller hos os på Vitadora.
Ordrehåndtering
Din ordre pakkes og forlader vores lager inden for 24 timer. Bestillinger, som foretages inden kl. 12 forlader lageret samme dag. Under højsæson når vi oplever højtryk såsom jul eller når vi har store kampagner, kan der forekomme forsinkelser.
Betalingsmetode – Du kan betale med kreditkort. Visa, Mastercard og MobilePay. Vi tilbyder også faktura og delbetaling i samarbejde med Avarda:
Faktura – Din faktura sendes pr. e-mail når pakken har forladt vores lager. Vælger du at betale med faktura, kan vi kun sende pakken til din folkeregistrerede adresse.
Kundeservice – Har du spørgsmål eller kommentarer, er du altid velkommen til at sende en e-mail til vitadora@myori.dk eller ringe til os på 70 33 39 99. Vi besvarer alle e-mail inden for 48 timer.
Åbningstider telefon: man-fre: kl 08:00-15:00
Forsendelser
Leveringstid
Leveringstid er 2 - 3 arbejdsdage fra pakken forlader vores lager i Gøteborg til det ankommer til distributørens pakkeshop. Du kan se forventet leveringstid for de forskellige leveringsalternativer i kassen. Vi tilstræber at levere din ordre inden for angivne tidsrammer, men nogle gange kan leveringen tage længere tid grundet uventede hændelser. Ved forsinkelse af levering, kan du altid kontakte os så hjælper vi dig med at lokalisere din pakke. Ved eventuelle forsinkelser oplyser vi selvfølgelig en ny forventet leveringstid. Hvis en eventuel forsinkelse er af væsentlig betydning for dig, har du altid ret til at fortryde købet. Giv os venligst besked så hurtigt som muligt, hvis det er særligt vigtigt for dig at modtage varen inden en bestemt dato.
Ordrebekræftelse – Du vil modtage en ordrebekræftelse på skærmen med dit ordrenummer og det totale ordrebeløb lige så snart du har foretaget din bestilling inde på hjemmesiden.
Leveringsomkostninger – Eventuelle leveringsomkostninger for din ordre fremgår i kassen og på ordrebekræftelsen.
Moms – Alle priser inkluderer 25% moms.
Uafhentet forsendelse
Ved uafhentet forsendelse, sendes din pakke automatisk retur til vores lagerafdeling efter ca 7-14 dage. Vi debiterer en afgift på 199 DKK ved en sådan retur.
Åbent køb / Fortrydelsesret
Prøv produktet derhjemme - træf din bestlutning derefter. Hos Vitadora anvender vi 30 dages returret. Det indebærer, at du har ret til at fortryde dit køb uden en bestemt anledning inden for 30 dage fra at du har modtaget din levering. Ønsker du at benytte dig af fortrydelsesretten, skal du sende os en e-mail inden for tidsfristen. Derefter skal vi modtage returen inden for 14 dage. Du har ret til at åbne emballagen og undersøge produktet i det omfang, det er nødvendigt for at vurdere produktets funktion og egenskaber og vurdere om du er tilfreds med det. Produktet skal returneres i original emballage, inklusive alle eventuelle tilbehør såsom brugsanvisning, fjernbetjening, medfølgende batterier, etc. Hvis varen returneres i væsentligt ændret stand eller hvis der mangler nogle tilbehør, så forbeholder vi os retten til at foretage afskrivningsfradrag på beløb, som skal tilbagebetales. Når du fortryder et køb skal du som kunde stå for returfragten. Du kan anvende returblanketten, som ligger i pakken. Fragtomkostningen bliver 100 kr som vi fratrækker fra din refundering.
Retur
Ønsker du at benytte dig af åbent køb, kan du returnere produktet til os inden for 30 dage, fra at du har modtaget din forsendelse. Du kan anvende returblanketten, som ligger i pakken og din fragtomkostning bliver 100 kr. Dette gør håndteringen af din retur mere sikker. Hvis du selv returnerer den, er det du som står for fragtomkostningerne og er ansvarlig for varerne indtil de når vores lager. Defekte produkter skal returneres i samme stand som de blev modtaget, se reklamation. Kontakt kundeservice på e-mail vitadora@myori.dk hvis du har spørgsmål om en retur, som du vil foretage. Der pålægges et afskrivningsgebyr, hvis du har brugt varen mere end det skønnes nødvendigt for at fastslå varens funktion og egenskaber.
Returadressen er:
MYORI NORDIC AB
Mediavägen 4
SE-438 91 LANDVETTER
Sweden
Reklamation
Vitadora anvender forbrugerkøblovens reklamationsret, hvilket indebærer at du har två års reklamationsret efter at du har modtaget produktet. (se Forbrugerstyrelsen) Dette indebærer at du har tre års reklamationsret efter at du har modtaget produktet, fejllevering eller transportskade og skal reklameres inden for “rimelig tid” fra at du har opdaget fejlen. Reklamationer, som blev gjort inden for 2 måneder fra at de har opdaget fejlen, anses altid for at være foretaget inden for rimelig tid. Bliver produktet ikke reklameret inden for rimelig tid, hvor fejlen blev opdaget eller burde være blevet opdaget og senest inden for två år og to måneder fra at du har modtaget produktet så mister du retten til at pålægge os eventuelle bøder i henhold til forbrugerkøbeloven.
Ved en reklamationssag skal du kontakte vores kundeservice på telefon 70 33 39 99 eller sende en e-mail til vitadora@myori.dk som hjælper dig videre med proceduren. Du vil herefter blive bedt om at fremsende billeder via e-mail hvor det defekte produkt/fejl fremgår tydeligt. Du kan bruge det forudbetalte returadresse label, som er inkluderet i pakken ved levering for at sende produktet tilbage til os.
Når vi har modtaget det reklamerede produkt, vil det blive undersøgt for fejl. I tilfælde af godkendt reklamation vil vi erstatte dig med et nyt produkt eller refundere alle dine omkostninger inklusive betaling og forsendelsesgebyrer.
Transportskade
Hvis du ved modtagelse opdager at forsendelsen er transportskadet, skal du anmelde skaden til pakkeshoppen eller transportøren, som har kørt pakken ud til dig. Send gerne en skriftlig e-mail til vores kundeservice.
Tilbagebetaling
Tilbagebetalingen sker uden unødig forsinkelse, senest 14 dage fra den dag, vi har modtaget din besked om, at du har fortrudt dit køb. Vi forbeholder os dog retten til at tilbageholde refunderingen, indtil vi har modtaget produktet retur fra dig eller indtil du har fremlagt bevis for at du har returneret produktet. Alt efter hvad der indtræffer først. Tilbagebetalingen sker på samme måde som den oprindelige betaling, medmindre andet udtrykkeligt er aftalt med dig. Ønsker du at få pengene udbetalt på anden måde, så kontakt vores kundeservice på telefon 70 33 39 99 eller send en e-mail til vitadora@myori.dk. Under tilbagebetaling justerer vi for eventuelle returneringsomkostninger.
Håndtering af personoplysninger
For yderligere information om hvordan vi behandler dine personoplysninger, er du velkommen til at besøge https://vitadora.dk/sikkerhedspolitik. Det er vigtigt at du læser og forstår integritetspolitikken og føler dig tryg i vores behandling af dine personoplysninger. Du er altid velkommen til at kontakte os ved yderligere spørgsmål.
Sikkerhed ved køb
Alle transaktioner på vores hjemmeside sker krypteret med SSL (Secure Sockets Layer). Vitadora samarbejder med Avarda og opfylder kravet for PCI. Betaling med betalingskort sker i overensstemmelse med den danske lov for betalinger via internet. Alle kortbetalinger sker med 3D Secure for at øge sikkerheden. Denne proces ejes af din bank og skulle du oppleve problemer med at gennemføre verifikationen under betalingen, henviser vi dig til din bank. Når du har gennemført din betaling via internettet vil du modtage en bekræftelse via e-mail. Vi beder dig om at gemme den.
Brugeranmeldelser – Alle anmeldelser, som vises på hjemmesiden kommer fra verificerede købere. Vi anvender tjenesten Yotpo til at sikre, at det kun er personer, som faktisk har købt produktet, kan skrive en anmeldelse. Dette sikrer, at anmeldelserne er ægte og repræsentative for kundeoplevelse. Vi manipulerer eller redigerer aldrig anmeldelser.
Tilbud – Alle tilbud på vores hjemmeside er gældende så længe lager haves, medmindre andet er angivet.
Bestilling– Ved bestilling af produkter, modtager du først en uforpligtende ordrebekræftelse. Det er først når du modtager en leveringsbekræftelse, at vi godkender din ordre og det er her, der bliver indgået en bindende aftale mellem dig og Myori Nordic AB. Vi forbeholder os retten til endeligt salg, løbende foretage produktændringer og forbedringer. Skulle nogle af produkterne som du har bestilt, være udsolgt, kan vi kontakte dig og tilbyde tilsvarende erstatningsprodukt.
Ansvar – Du skal være fyldt 18 år og være indforstået med de vilkår, som gælder for at kunne handle hos Vitadora.
Vitadora er et registreret varemærke, som opererer under gældende lovgivning og regler om produktansvar i Sverige og EU.
Tvist – Eventuelle tvister og søgsmål skal afgøres af danske domstole i.h.t. dansk ret.
Levering
Køb før kl 14 afsendes samme dag
Kundeservice 8 - 15
Find svar på dine spørgsmål
Prøv derhjemme
30 dages returret
Sikker betaling
Betale med Avarda
Levering
Køb før kl 14 afsendes samme dag
Kundeservice 8 - 15
Find svar på dine spørgsmål
Prøv derhjemme
30 dages returret
Sikker betaling
Betale med Avarda